Wednesday, January 11, 2012

i'm late!

Assalamualaikum! okay. saya tahu, saya dah terlambat kan?? heheh. booo sama dia!! nak buat macam mana. saya ni busy orangnya. nak tahu busy apa? busy tidur, busy study final. dahla Bella. jangan nak mengarut boleh?
but before that Happy new year guys! happy 2012! hope this year will be your year that u can turn out be more good guy and girl. Dulu masa last year, banyak kenangan yang kita nak kenang. bagi saya, kenangan akan terus jadi kenangan. tapi bila dah tua ni, saya rasa banyak amal yang harus saya amalkan. amalan macam mana nak jadi wanita yang baik, eh jap saya ni kurang baik eh? agak kot. sebab suka main je banyak. takpe. Tahun ni adalah tahun saya akan tamat pengajian. Insya Allah. saya memdoakan yang terbaik untuk diri saya.korang pun doakan untuk saya tau! hehe. actually, i want to share some pictures that will remain and play in my mind on the last year. sorry lambat buat entry. saya tau saya lambat. takpe. okay! jom-jom tengok..




okay. i went vacation with my family at Beijing. thanks family! you are the best!



we conduct a seminar for my subject.


saya bukak booth dekat kolej. bersama cosmate and my roomate.
alhamdulilah. sangat seronok. even this is my first timer. :)


decoration yang ni, ex roomate punye idea.


yes. we had a farewell party for my cos mate who had their last semester.




this picture was taken from my cousin. really nice picture. with the view.


hari raya with polka dot baju kurung. p/s: my room bit messy.heheh :)





date with my BFF. since that we seldom meet up. sangat best!



we selling cup cakes :) best! anyway kalau nak order boleh je. hehe





ke ladang anggur. untuk projek class.


dinner course. combined with team scohost.

Yes. many pleasure memory that i went through. and  i also loss someone that i love. My dad.
but i know, let gone be by gone. tahun baru, banyak sejarah saya ingin lakar. i hope so. thanks for read my entry. lots of love from me XD. :)

No comments:

Post a Comment