Friday, November 18, 2011

Bilik kamar di kampus saya

Salam.

Entry ni untuk yang teaser yang saya letak tue.
Asal tetiba nak letak entry bilik kat blog saya?
Saja jew. lagi pun saya nak abes blaja dah. Just untuk kenangan saya.
Sob, sob, sob.. sedey nya nak abes study. banyak kenangan. 
okay, jom tengok bilik saya ni...

Katil saya. Ha, ada Al- Quran.
Sebagai pelindung saya.
meja sudy.
saya tak suka barang banyak kat table study.Nanti saya makin stress :)
Look my closet! messy kan??
laptop, barang muka, shawl, baju class.
banyak betol.
part bawah untuk baju yang selalu nak pakai, part bawah sekali bag-bag.
bag class, bag kamera.:)
owl necklace.beli kat Jitra. murah RM10
perempuan namanya.macam-macam ada.hee;)


shoes. for class.half of them :)

ni katil roomate saya. :)


haa, ni roomate saya.chinese look. ada kacukan gitu. comel kan???


ni saya. sibok nak letak gak kan? hehe
saya? kacukan jawa dari ayah saya, umi saya ada keturunan patani.
tapi tak comel. sob3.

okay, bye! see ya..:)

2 comments: